Nissan Pick Up Kiegészítők – Autók Info / Nagy Hideg Hegy Túra

1. Pick up kiegészítők youtube
  2. Nagy hideg hegy túra video

Pick Up Kiegészítők Youtube

Reméljük, hogy honlapunk / kiadványunk segítségével megtalálja az Ön számára megfelelő kiegészítőt. Cégünk, a 4x4 Kft., kizárólag minőségi termékekkel foglalkozik, így nem lehet gond a választás. Pickup kiegészítők a legszélesebb választékban AKCIÓS árakon! - Agroinform.hu. Termékpalettánk tartalmaz mindent, ami egy pick-up terepjáróra szerelhető, ezen kívül az SUV kategóriában is kínálunk EU engedélyes rozsdamentes csöveket. Cégünk a SportBox felépítmények és a Nilight Led lámpák kizárólagos forgalmazója, a Sammitr (Steeltop) márka hazai képviselete, a TJM ausztrál off-road kiegészítőket gyártó cég képviselete, a Tessera4x4, Misutonida, Cobra és EGR magyarországi forgalmazója, de megtalálható termékpalettánkban az Aeroklas, és a Mountain Top márkák termékei is. Ha bármiben segíthetünk, várjuk jelentkezését! Termékpalettánkban szerepelnek: felépítmény, platóbélés, has páncél, EU-minősítésű rozsdamentes acél csövek, kihúzható tálca, plató fedél, plató roló, ponyva, csörlő, szerszámos láda, légterelők, és emelő szettek is. Vadász autó kiegészítőket is forgalmazunk!

Aeroklas felépítmények és további kiegészítők Nissan Navarahoz Részletek Mountain Top EVO A platórolók új korszaka Funkcionalitás mindenek felett Sportlid V platófedél keresztrúd, bukócső, és raktérelválasztó opciókkal, Ford Rangerhez Rival alumínium haspáncél Elérhető Toyota Hiluxhoz Részletek

Nagyon büszkék vagyunk Borikára is, aki legyõzte önmagát, és ezzel a hegy magasságát is, nem elõször már, és nem is utoljára. Köszönjük az összes kölöknek, hogy ma sem hagytak megöregedni senkit közülünk, sem testileg, sem lelkileg. És nagyon szeretjük az összes gyereket és felnõttet, akik ezt a Csapatot alkotják, és kitartanak mellettünk, illetve kitartanak egy más minõségû élet megtapasztalásának igénye mellett. Talán látják már, hogy érdemes... Minden rokonom! Nagy Hideg-hegy – Tekeregj.hu. Sántaõz Ezen a napon együtt túrázott: Balog Csaba, Balogh István, Berente Adél (Hetényegyháza), Hornacsekné Kucsera Ilona, Kelemen Éva (Tiszakécske), Kelemenné Barta Ágnes (Városföld), Nagy Irén, Polyák Nikolett (Kecskemét), Salamon Cintia (Dabas), Salamon Dusán (Dabas), Salamon Erika (Dabas), Salamon Károly (Dabas), Spiegelberger Tamás, Szekeres Zoltán (Kecskemét), Szikora Marcell (Kecskemét), Török Mária és Varga Istvánné Borika. Szokolyán Királyrét fölött Avarban Szusszanásnyi szünet Fel is út (Grófi út) Árnyékok Magas-Taxi turistaház Egy rajz a Csóványosról A turistaház ablaka Jó kedvünk van... Menni kéne tovább Pista elsõ hegyi túrján Hegymenet Nagy-Hideg-hegyi menedékház Felértünk Évi és Ági Palika A ház teraszán Kilátás a Nagy-Hideg-hegyrõl Csoportkép a csúcson Icuka Napfürdõ Távolban a Csóványos, oda megyünk A csóványosi kilátóban Kilátás a mindenfelé Csá!

Nagy Hideg Hegy Túra Video

Nagyon sajnálhatják, akik nem a sível történő lesiklást választották: 46 szezonra emlékezve talán ha 3-4-szer volt ilyen remek a síút. A rövidebb úton, a Hármasforrás völgyében mentünk, majd a kijavított eróziós szakaszon remekül átsízve, a gyors, de puha, fogható havon, a sízők által már jól kijárt úton, néha várva is egymásra, 20 perc alatt értünk le a parkolóhoz. Nagy hideg hegy turn around. A Vasfazék-patak átkelője semmi gondot nem okozott, a befagyott és gerendákkal kitöltött medert vastag hó borította, ha nem lett volna ott sok ember, nagy sebességgel is keresztül lehetett volna száguldani rajta. A síbuszban kényelmesen cipőt tudtunk váltani, útközben még megtárgyaltuk a hétvége tanulságait, hogy mi mindent lehetne jobban csinálni a turistaházban, hogy mennyire elkellene a Magas-Tax -Hideghegy felvonó, s hogy mennyivel jobb egy hideghegyi hétvége, mint egy chopoki.

Itt, a turistaháztól jobbra, a biciklisek mögött látszó úton lehet felmenni a hegycsúcs legmagasabb pontjára, ahonnan a kilátás is nyílik, és ahol a magasságjelző kő is áll.