Márkatörténet Daniel Klein óra kevesebb mint 20 évvel ezelőtt 1998-ban dobták piacra az első eredeti Daniel Klein órát, amely a márka sikeres jövőjének kiindulópontja. A "Divat mindenkinek" mottó alatt a Daniel Klein órák innovatív dizájnnal és minőségi mechanizmussal rendelkező kiegészítők lehetnek, de megfizethető áron, hogy mindenki élvezhesse előnyeit. Figyelemre méltó a Daniel Klein órák esetében a nagyon előnyös minőség-ár arány, amely a márka küldetése lett. A férfiak és nők számára készült Daniel Klein óra kollekciók alkalmazkodnak a leendő vásárlók igényeihez, életmódjukhoz vagy divat- és stíluspreferenciájukhoz. Daniel Klein analóg női óra karóra. fehér számlap & kék szíj. A kollekciók neve reprezentatív: Exkluzív, Prémium, Trendy, Classic és Slim, így a megfelelő óra megtalálása is könnyebb. A Daniel Klein márka évről évre több tucat új modellel bővíti portfólióját, amelyek mind praktikusabbak, mind lépést tartanak a világ trendjeivel. A modellek a számlap alakjától, a karkötő anyagától, a csat típusától és a színtől függően különböznek, de mindegyik óra megőrzi a márka által nyújtott minőséget.
Minden Daniel Klein karórát a gyári csomagolással, 1 év garanciával kerül értékesítésre.
Szemüveget csináltatna? Partneroptikánk: Galéria Optika 1111, Bartók Béla u. 22 Legkedvezőbb lencseajánlatuk Trendmaker vevőknek már 8. 000 Ft/ pártól, tükröződés, felületkeményített réteggel, most ajándék látásvizsgálattal!
Személyes átvétel Budapesten 2 helyszínen Utánvétes postázás Kiszállítás 1-14 munkanapon belül Folyamatos termékbővítés
1981-ben, Franco Nero főszereplésével debütált A nindzsa színre lép, melyet maga Golan rendezett, a mérsékelt siker viszont nem tántorította el a filmest a zsánerrel kapcsolatos elképzeléseitől, hanem tovább próbálkozott. Nero azonban nem osztotta lelkesedését, s miután a Querelle, valamint a Kamikaze 1989 munkálataira hivatkozva kihátrált a projektből, az első mozi rosszfiúját, Hasegawát alakító Sho Kosugi vált főszereplővé az igazság oldalán álló Cho Osakiként. A nindzsa bosszúja tehát nemcsak a történet szempontjából lett új produkció, hanem a karakterek vonatkozásában is, ezért bár a cím lineáris folytatást sejtet, valójában éppúgy önálló filmről beszélhetünk, ahogy A nindzsa színre lép, vagy a későbbi Nindzsa 3. – A megszállt test, A nindzsa kilenc halála és A nindzsa imája a haláláért esetében. A nindzsa bosszújá t eredetileg Golan rendezte volna, a stúdióval kapcsolatos teendői azonban annyira lekötötték az idejét, hogy a feladatot végül Sam Firstenbergre bízta. "A One More Chance című drámát követően kaptam tőle esélyt.
Barátja, Braden (Arthur Roberts) tanácsára túlélő családtagjaival: kisfiával és anyjával L. A-be költözik, és galériát nyit. Megfogadja, hogy örökre távol tartja magát az erőszaktól, és "a nindzsa útjától. " Ám a sors közbeszól, amikor Braden drogügyletei balul sülnek el. Sho amerikai barátja nindzsajelmezt ölt, és egyesével kezdi levadászni a konkurens maffiacsalád tagjait. Amikor pedig szerettei is veszélybe kerülnek, Sho kénytelen felvenni a harcot legjobb barátja ellen. Ha egész életed során egyetlen nindzsás filmet tervezel megnézni, az mindenképpen A nindzsa bosszúja legyen. Mindent ötvöz és egyesít, amit egy nindzsás filmtől elvárhat az ember, és olyan szinten szórakoztat, ami már a legalitás határait feszegeti. Firstenberg filmje a grindhouse és a kalózvideó találkozásánál született, ennek megfelelően a kivitelezés low-budget, Los Angelest Salt Lake City helyettesíti (az adókedvezmények miatt), a forgatókönyv említésre sem méltó, a színészek gyatrák, és az egész önmaga paródiájaként is felfogható… mégis az Airplane és a Kobra óta nem röhögtem ennyit.
Ez pedig egykori tanítványa, Cho Osaki...
A katonai ellenőrző pontok megalázó kellemetlensége szintén az élet hozománya, nem a PFSZ "KB Propagandaosztálya" találta ki, bár itt összemossák az izraeli és a területeken élő arabok helyzetét. Suleiman egyébként palesztin mítoszokat is kifiguráz azzal, hogy az "öngyilkos robbantó" figuráját egy szexbombába "helyezi", akinek léptei nyomán robbannak fel a katonák. Nem kellemes látvány a zsidóknak, de tudomásul kell vennünk, hogy palesztin álmokat látunk, melyek természetesek egy olyan területi konfliktus során, amikor az egyik fél győzött, a másik vesztett, s nem "cukros kenyérről", hanem bosszúról, vérről és földről álmodik. Lehetne kurd álom Törökországról, síita álom a szunnitákról, a történelmi küzdelmek vesztesei vérről ábrándoznak. Am ezek a palesztin álmok az utóbbi időben egyre vérmesebbek és véresebbek. Valahogy beléjük szűrődött a szülőföld elvesztésének fájdalma, a soha bele nem nyugvás dühe, és a – tudatosan is szított – pusztító gyűlölet. Mindenesetre a gyűlölet hat: a filmbeli palesztin fogoly – aki "otthon van" – ismeri Jeruzsálemet, izraeli őrzője viszont nem.