Noé Bárkája Játék: Zemplén Kalandpark, Sátoraljaújhely - Funiq

Naruto Shippuuden 199 Rész

Aktuális legalacsonyabb ár: 2 690 Ft Mit kell a játékról tudni? Noé bárkája mágneses úti változat a Smart Gamestől Noé bárkája (Noah's Ark) egy új, mágneses logikai játék utazáshoz (is). Ha szereted a gondolkodtató feladatokat állatokkal, Neked való játék! Találd meg az állatok helyét a bárkában és mentsd meg őket az özönvíztől! Segíts Noénak minden állatot elhelyezni a bárkájában! Minden állatnak be kell férnie Noé bárkájába. A párok egymás mellett szeretnek utazni, ezért egymás mellé kell elhelyezni őket! Figyelj oda, hogy mind a 10 állat a lábával a padlón álljon - ki szeret fejjel lefele utazni... Igazán gondolkodtató 48, egyre nehezedő feladványokat tartalmazó utazó játék. A mágneses tábla miatt bárhol, bármikor játszható. A bárkában található állatok: Elefánt, víziló, oroszlán, zebra, zsiráf. Noé Bárkája fa játék | Játék.hu Webáruház - Játék rendelés. A Biblia leírása szerint Noé bárkája egy nagy méretű hajó volt, melyet Noé Isten parancsára épített, hogy megmentse családját és a Föld állatvilágát az özönvíztől. Erre a történetre épül fel a Smart Gamesnek ez az utazós mágneses játéka.

  1. Noé bárkája játék - Fauna - jatekpszichologia.hu válogatott játékok
  2. Noé bárkája fa egyensúlyozó játék, 12 hónapos kortól - Le Toy Van
  3. Noé Bárkája fa játék | Játék.hu Webáruház - Játék rendelés
  4. Általános információk – Zemplén Kalandpark
  5. Zemplén Kalandpark - Sátoraljaújhely | Öreg Bence Turistaház és Erdei Iskola

Noé Bárkája Játék - Fauna - Jatekpszichologia.Hu Válogatott Játékok

Játék menete: Válassz egy feladványt a feladványfüzetből, és a kezdőállatokat tedd be a mágneses játéktáblán található bárkába. A többi állatot tedd a bárkába, a következő szabályok figyelembevételével: Az azonos állatokat egymás mellé, vagy fölé kell tenni úgy, hogy legalább egy oldaluk érintkezzen. Az elemeket nem szabad forgatni. Minden állatot úgy kell a bárkába tenni, hogy a lábukkal a hajóban álljanak. Minden feladványnak pontosan egy megoldása van. Noé bárkája fa egyensúlyozó játék, 12 hónapos kortól - Le Toy Van. A feladványos füzet hátuljában mind a 48 feladvány megoldása megtalálható. Ajánlott a feladatokat sorban elvégezni, hogy a gyerekek sikerélményekkel kezdjék a játékot. Könnyebb ráhangolódni a játékra, és megtalálni a megfelelő logikát a feladatok megoldásához. Egyszemélyes készségfejlesztő játék. Fejleszti a logikai következtetést, stratégiai előre tervezést, képfelismerést és térlátást. A Smart games játékok remekül alkalmasak az időseknél előforduló demencia kezelésére. A Smart Games fejlesztőjátéka kiválóan alkalmasak utazáshoz, strandra, orvosi rendelőbe és minden olyan helyre, ahol fontos szempont, hogy kis helyen elférjen, és bármikor elő lehessen venni.

Noé Bárkája Fa Egyensúlyozó Játék, 12 Hónapos Kortól - Le Toy Van

A játék 48 feladványt tartalmaz, és négy különböző nehézségi szint található benne. A füzet hátoldalában az egyes feladványok megoldásait is megtalálhatjuk. A Smart már több mint 25 éve törekszik arra, hogy fejlesztő, élvezetes és motiváló játékokat hozzon létre. A SmartGames-ek több nehézségi szintű logikai játékok. Noé bárkája játék. Minden játéknak van egy egyedi témája, amelyek vonzóak lehetnek mind a fiúk, mind a lányok számára. A SmartGames termékek közül megtalálható nagyobb asztalon játszható, vagy akár kisebb méretű asztali, illetve utazásokhoz alkalmas mágneses játékok. Műanyag, illetve fa játékok óriási kínálatából választhatunk. A játék tartalma: 1 db feladvány füzet 48 feladvánnyal és megoldással, 1 db becsukható mágneses játéktábla, 10 db mágneses játékelem Vásárlói vélemény: "5 éves gyermekemnek vettem. Nemcsak ő, hanem mi is teljesen rákattantunk. Egymás után oldjuk meg a feladatokat. Sokszor észrevesszük, hogy lefekvés után a gyermekünk beviszi magával az ágyba és a kislámpája fényénél egyedül rakosgatja és oldja meg a feladatokat.

Noé Bárkája Fa Játék | Játék.Hu Webáruház - Játék Rendelés

i: A Biblia szerint Noé 10 hónap hajózás után pillantotta meg először a hegyek csúcsait. Ekkor egy hollót és egy galambot engedett szabadon. A két madár még nem talált szárazföldet, így visszarepültek a bárkára. 7 nappal később Noé ismét elengedett egy galambot, ami ezúttal olajággal a csőrében tért vissza. Noé várt még 7 napot, majd újra útjára bocsátott egy galambot. Ezúttal a galamb nem repült vissza, így Noé már tudta: szárazföldet talált. Innen ered a béke szimbóluma: a galamb, csőrében olajággal. i: Noé minden állatból kettőt vitt magával a bárkára, egy nőstényt és egy hímet. Ezzel tette lehetővé, hogy az állatok ismét benépesíthessék a földet. (Amennyiben a terméket víz vagy nedvesség éri, elpakolás előtt teljesen ki kell szárítani. Ellenkező esetben a fa gombásodása elindulhat. ) formafelismerés, tapintás, memória, fantázia, szem-kéz koordináció, szókincs Legyél Te az első, aki véleményt ír! Noé bárkája játék - Fauna - jatekpszichologia.hu válogatott játékok. Weboldalunk az alapvető működéshez szükséges cookie-kat használ. Szélesebb körű funkcionalitáshoz marketing jellegű cookie-kat engedélyezhet, amivel elfogadja az Adatkezelési tájékoztató ban foglaltakat.

Vezetéknév*: Keresztnév*: E-mail cím*: A checkbox pipálásával - az Általános Adatvédelmi Rendelet (GDPR) 6. cikk (1) bekezdés a) pontja, továbbá a 7. cikk rendelkezése alapján - hozzájárulok, hogy az adatkezelő a most megadott személyes adataimat a GDPR, továbbá a saját adatkezelési tájékoztatójának feltételei szerint kezelje, és hírlevelet küldjön a számomra. Tudomásul veszem, hogy a GDPR 7. cikk (3) bekezdése szerint a hozzájárulásomat bármikor visszavonhatom, akár egy kattintással.

Találd meg minden állat helyét a bárkában! Minden állatnak be kell férnie Noé bárkájába. A párok egymás mellett szeretnek utazni, ezért egymás mellé kell őket helyezni. Figyelj oda, hogy mind a 10 állat a talpával a padlón álljon - ki szeret fejjel lefelé utazni? Igazán gondolkodtató feladványok minden korosztálynak. 48 feladvány 4 különböző nehézségi szinten. A mágneses tábla miatt bárhol, bármikor játszható. 1 – 2 játékos részére Részletek Amit fejleszt: - logikai következtetést - stratégiai előtervezést - képfelismerést és térlátást - problémamegoldó képességet - kombinációs készséget - koncentrációt - önálló feladatmegoldást A játék tartalma: - 1 mágneses játékkönyv 48 feladvánnyal, játéktáblával és a megoldásokkal - 10 mágneses játéklapka Bemutató videó Vélemények Legyél Te az első, aki véleményt ír erről a játékról!
A csúszást megelőző feljutást egy "varázsszőnyeg", azaz mozgójárda biztosítja. A hatalmas úszógumiba beleülünk, a lejtőn csúszva, irányíthatatlanul pörgünk-forgunk, csak kapaszkodnunk kell. A műanyagborításnak hála egész évben élvezhetjük a hófánkozást. Játszótér A középső állomásnál egy családbarát, EU-konform játszótér várja a kisgyerekekkel érkezőket. Zemplén Kalandpark - Sátoraljaújhely | Öreg Bence Turistaház és Erdei Iskola. Felső állomás Kilátó A Magas-hegy (514 m) tetején álló többszintes kilátóból lélegzetelállító panoráma nyílik Sátoraljaújhelyre, a gyönyörű Sátoros-hegyekre, a Hegyalja vidékére. Dongó – kabinos kötélpálya 2015 márciusában nyílt meg a Magas-hegyet a Szár-heggyel összekötő, "Dongó" fantázianevű, különleges, tartóoszlopok nélküli, zárt kabinos kötélpálya, mely az országban a maga nemében páratlan létesítmény. A két hegy között két, egyenként 6 fő szállítására alkalmas kabin közlekedik, 152 méteres magasságban. A kötélpálya hossza 1036 méter, az egész rendszer akadálymentesített, így mozgáskorlátozottak számára is látogathatóvá válik a Szár-hegyen elhelyezkedő történelmi emlékhely, a trianoni tragédiát felidéző Magyar Kálvária, a Szent István Kápolna és a 100. országzászló.

Általános Információk – Zemplén Kalandpark

Alsó állomás Libegő Hazánk leghosszabb libegője 1332 m hosszúságban, két szakaszban győzi le a közel 250 méteres szintkülönbséget. A folyamatosan járó, kétszemélyes ülőlifttel egészen a Magas-hegy (514 m) tetejéig lehet felmenni. A középső állomásnál található a Zemplén Kalandpark főbejárata. Korcsolyapálya Az alsó állomásnál találjuk az 1500 négyzetméteres korcsolyapályát, mely télen műjég-, tavasztól őszig pedig görkorcsolyapályaként üzemel. Általános információk – Zemplén Kalandpark. Természetesen korcsolyát kölcsönözni is lehet a pálya mellett. Jelenleg a korcsolyapálya átalakítás miatt nem üzemel. Az átalakítás alkalmával a pálya lefedésre kerül és a munkálatok befejeztével rendezvényközpontként és korcsolyapályaként is üzemel majd. Mászófalközpont A Zemplén Kalandparkban 2015 májusában került átadásra a Mászófalközpont. Az épületkomplexumban belül és kívül is vannak mászható falak. A fal természetes felületet imitál a műszikla-borítás miatt. A mászható felület összesen 400 m², kívül 21, belül 18 méteres maximális magassággal.

Zemplén Kalandpark - Sátoraljaújhely | Öreg Bence Turistaház És Erdei Iskola

Egyénileg és párosan is csúszhatunk, a sebességet mi magunk tudjuk kontrollálni a fékezőkarral. A pálya nagyon szép erdőben kanyarog le a hegyről. Kalandtúra park A Kalandtúra Park 4 db, egy tanuló, egy gyermek és három különböző nehézségi fokú felnőtt (kék, piros és fekete) pályával várja az idelátogató gyermekeket és a kalandvágyó felnőtteket egyaránt. A pálya végén 100m hosszú lecsúszó drótkötélpálya, ún. canopy, valamint egy 4 dimenziós kis mászó fal teszi emlékezetesebbé a túrát. A túravezetők a tanuló pályán megtanítják az eszközök helyes használatát és a kalandtúra pályán betartandó szabályokat. A pályákon mindenki önállóan halad végig, a túravezető a földön kíséri a vendégeket, felügyeli, figyelmezteti, segíti őket. A gyerekpályákat 110 cm-es, a felnőtt pályákat pedig 160 cm-es magasságtól lehet biztonságosan végigjárni. Hófánk pályák A 3 db egyenként 60 m hosszúságú, kanyargós " TUBBY " pályák használata semmilyen tudást nem igényel, mégis biztonsággal csúszhat rajta végig gyermek és felnőtt.

Az induló állomáson bérelhetünk GoPro akció kamerákat, amelyekkel filmre vehetjük saját csúszásunkat, vagy a Szár-hegyi állomáson megvásárolhatjuk az a fényképet, amely a leérkezésünkkor készült. A két hegy közti távolság áthidalásának van egy kevésbé extrém megoldása is, ez pedig a "Dongó". A zárt kabinos kötélpályán, vagyis a Dongón mindössze 2 darab, egyszerre 6 személyt szállító kabin közlekedik, ám ezek segítségével mozgáskorlátozottak számára is látogathatóvá válik a Szár-hegyen elhelyezkedő történelmi emlékhely, a trianoni tragédiát felidéző Magyar Kálvária, a Szent István Kápolna és a 100. országzászló. A Hegytetőn, a Magas-hegy csúcsán lévő kilátóból lenyűgöző panoráma tárul elénk, a hegyek, Sátoraljaújhely városa, Hegyalja, a Bodrogköz és Szlovákia felé. Innen gyalogosan érhető el a Világörökség magterülete, az Ungvári Pincék. Nyitva tartás Hétköznap: 10:00-19:00 Szombat, vasárnap és ünnepnapokon: 9:00-19:00 Pénztár zárás (utolsó jegy kiadás): 18:30 órakor Libegő teljes retúr jegy, kabinos kötélpálya, kalandtúra és átcsúszó pálya jegyek csak 18:00-ig válthatók.